yönetmelikle kesinlikle verilmemesi gerektiği yazıyor.
bazı idareciler varki yönetmelik falan dinlemiyor.
e-okuldan gelişim raporunu doldurup çıktısını alıcaksın müdürüne imzalatıp mühürletip velilere vericeksin bir kopyasınıda sen al.
ayrıca kazanım değerlendirme formunuda vericeksin veliye.
Yarıyıl tatilinden sonra kazanım değerlendirme formlarını geri isteyeceksin.


LinkBack URL
About LinkBacks


Alıntı ile Cevapla