çok teşekkür ederim hocam . yanlız e- okul şifremiz okul tarafından verildi fakat sistem biz ücretli olduğumuz için bizim işlemlerimizi yapmamızı kabul etmiyor o nedenle müdür yardımcısı ile yapıyorum tüm işlemleri bunu da öyle yapacağım anlaşılan tekrar tşkler kolay gelsin


LinkBack URL
About LinkBacks


Alıntı ile Cevapla