evet konu açamıyorum.bazen konulara cevap bile yazamıyorum.1 yıldır üyeyim.ve hergün girip mesajlara bakıp kendimide kızımıda yenilemeye çalışıyorum.kendimi ailedenmiş gibi görüyorum.aslında kızımla yaptığımız etkinliklerimizde var.ama oğlumdan dolayı yükleyemiyorum.bu geçici bir durum.veeeeeeeeee ÖNCEOKUL ÖNCESİ diyorum.herkezin emeğine sağlık.emininki ilk sıralara yerleşeceğiz.