Danimarka Kraliyet Muhafızı Boyaması


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

Danimarka Kraliyet Muhafızı Boyaması

  • #1
    Arz
    Arz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.Mart.2009
    Yer
    harikalar diyarı...
    Mesajlar
    7,853
    @Arz


    Danimarka Kraliyet Muhafızı Boyaması





    Danimarka Kraliyet Muhafızı

    Ülkeleri resmetmek isterseniz,işinize yarayabilir belki..






    not:yabancı siteden alıntıdır.
    En güzel şeylerden biri unutmak . Unuttum gitti lafı vardır. Unutulan şey gider hakikaten. Solar, üzerine su serpilmemiş sebzeler gibi porsur. Çocuk gibi kalırsın. Bugünü bilirsin. Bazı şeyleri hatırlayamıyorum, en azından duygusunu. Temize çekmişim defterleri. Temizim. Herkes unutsa, hep yeniden başlansa. Çünkü her şey değişiyor zaten. Unutmamak demode oluyor bir şekilde . . .

  • #2
    Selma Hoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15.Mart.2009
    Yer
    çorum
    Mesajlar
    22,935
    @Selma Hoca






    hiç gülesim yoktu valla bir alemsin arzucuğumçok mu aradın bu boyamayı teşekkürler bu da olsun elimizde

  • #3
    Arz
    Arz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.Mart.2009
    Yer
    harikalar diyarı...
    Mesajlar
    7,853
    @Arz






    Alıntı elif-2002 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hiç gülesim yoktu valla bir alemsin arzucuğumçok mu aradın bu boyamayı teşekkürler bu da olsun elimizde

    paylaşıp paylaşmamakta tereddüt etmiştim..
    selma hocam,başka birşey ararken denk geldim
    ama birgün lazım olursa bana teşekkür edersiniz
    o kadar işe yaramaz birşey mi
    rica ederim...
    En güzel şeylerden biri unutmak . Unuttum gitti lafı vardır. Unutulan şey gider hakikaten. Solar, üzerine su serpilmemiş sebzeler gibi porsur. Çocuk gibi kalırsın. Bugünü bilirsin. Bazı şeyleri hatırlayamıyorum, en azından duygusunu. Temize çekmişim defterleri. Temizim. Herkes unutsa, hep yeniden başlansa. Çünkü her şey değişiyor zaten. Unutmamak demode oluyor bir şekilde . . .

  • #4
    Selma Hoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15.Mart.2009
    Yer
    çorum
    Mesajlar
    22,935
    @Selma Hoca






    Alıntı Arz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    paylaşıp paylaşmamakta tereddüt etmiştim..
    selma hocam,başka birşey ararken denk geldim
    ama birgün lazım olursa bana teşekkür edersiniz
    o kadar işe yaramaz birşey mi
    rica ederim...
    yok canım işe yaramaz olurmu ben teşekkürümü şimdiden ediyorum ellerine sağlık sadece görünce çok hoşuma gitti çok güldüm kızmadın değil mi

  • #5
    Arz
    Arz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.Mart.2009
    Yer
    harikalar diyarı...
    Mesajlar
    7,853
    @Arz






    Alıntı elif-2002 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok canım işe yaramaz olurmu ben teşekkürümü şimdiden ediyorum ellerine sağlık sadece görünce çok hoşuma gitti çok güldüm kızmadın değil mi
    Hımmm tamam o zamanhoş gözükmese paylaşmazdım zaten..
    aşkolsun niye kızayım hocam latife yaptım bende
    güldürdüğüne sevindim
    bende ilk görünce tepkim seninki gibiydi
    ne bileyim danimarka yı tanımlayacak oluruz bu da muhafızları bakın çocuklar deriz yani
    En güzel şeylerden biri unutmak . Unuttum gitti lafı vardır. Unutulan şey gider hakikaten. Solar, üzerine su serpilmemiş sebzeler gibi porsur. Çocuk gibi kalırsın. Bugünü bilirsin. Bazı şeyleri hatırlayamıyorum, en azından duygusunu. Temize çekmişim defterleri. Temizim. Herkes unutsa, hep yeniden başlansa. Çünkü her şey değişiyor zaten. Unutmamak demode oluyor bir şekilde . . .

  • YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

    ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

    Benzer Konular

    1. Yumurta boyaması ..:).
      By hndbkrcn in forum ETKİNLİK İSTEKLERİNİZ
      Cevaplar: 8
      Son Mesaj: 28.Ocak.2012, 19:46
    2. Sünger bob boyaması...
      By Kübra AKÇİMEN in forum BOYAMA SAYFALARI
      Cevaplar: 0
      Son Mesaj: 23.Şubat.2011, 19:04
    3. süt günü boyaması
      By candyfull in forum BOYAMA SAYFALARI
      Cevaplar: 1
      Son Mesaj: 23.Mayıs.2010, 22:05
    4. Danimarka ve Hollanda Sosyal Güvenlik Sistemlerinde Bakım Hizmetleri
      By Ayşe Turan BAL in forum MAKALE-ARAŞTIRMA ve BİLİMSEL YAZILAR
      Cevaplar: 0
      Son Mesaj: 16.Ocak.2010, 01:30
    5. Danimarka Salatası
      By Ayşe Turan BAL in forum DİĞER YİYECEKLER
      Cevaplar: 0
      Son Mesaj: 29.Kasım.2009, 01:41

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    Giriş

    Facebook platformu Giriş