Gayet fonksiyonel şeyler değil mi
sende sağol ablacım..
öyle miteşekkürler..bu karşılıklı biliyorsun
rica ederim,ne demek
Rica ederim canımcım,aa arabalı nasıl ki.bir fotoğrafını çeksedin keşkeya da alsaydın
.burda mı gördün.ben rastlamadım
Herhalde yanii![]()
sende öylesin
ama hepsini bitirme karpuz'un bana da bırak azıcık.zaten çok büyük bitiremezsin
cimicim,tabi vereyim legolardan hangisini istiyorsan
cimbomlu isen sarı kırmızı legoları aramızda paylaşabiliriz
![]()
rica ederim..
hii unutmuşum
ama bütün siteye yetecek ilginç bellekler bulabilir miyiz?
tabi,steteskop da sizindir hocam.laf aramızdaen yüksek belleğe sahip oymuş
![]()


LinkBack URL
About LinkBacks


Egitim Turkiye Nickli Üyeden Alıntı




teşekkürler..bu karşılıklı biliyorsun

.burda mı gördün.ben rastlamadım 


hani bana? Belleği en yüksek olanı benim olsun lütfen
en yüksek belleğe sahip oymuş
Alıntı ile Cevapla