Bende geLdimm (:

   
  

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

Bende geLdimm (:

Sayfa 1/2 12 Son
  • #1
    WampireLLa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Ekim.2009
    Yer
    Eskişehir
    Mesajlar
    3
    @WampireLLa

    Standart Bende geLdimm (:


    Selamlar..
    Ben geldimm
    İsmim yasemin 1994 doğumluyum aslen zonguldaklıyım fakat eskişehirde yaşıyorum
    Lise 2 öğrencisiyim yani bölümde yeniyim daha
    hoşmu geldim ki ?

  • #2
    Gülşah MUTLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15.Mart.2009
    Yer
    Tekirdağ ve İstanbul=)
    Mesajlar
    32,039
    @Gülşah MUTLU

    Standart


    hoş geldin elbetteki...
    bol paylaşımlı günlere yasmin...umarım sitemizi beğenirsin.
    6. yaşımız kutlu olsun!!!
    Ögretmen, insan davranislarini ve yeteneklerini gelistiren bir davranis mühendisidir.

    #DİRENKPSS2015

  • #3
    Meltem YANIKOĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01.Mart.2009
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    16,360
    @Meltem YANIKOĞLU

    Standart


    elbette hoşgeldin canım. inşallah sana okul ve meslek hayatında faydalı olacak bilgiler edinirsin burada. güzel paylaşımlar dileriz.

  • #4
    Kübra AKÇİMEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Haziran.2009
    Yer
    umut şehrii
    Mesajlar
    16,879
    @Kübra AKÇİMEN

    Standart


    hoşgeldiinn yasemin inş.daima yardımcı oluruz sana

  • #5
    WampireLLa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Ekim.2009
    Yer
    Eskişehir
    Mesajlar
    3
    @WampireLLa

    Standart


    sıcak karşılamanız için çok teşekkür ederim
    hoşbuldum teşekkürler

  • #6
    TURKUAZ-E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.Nisan.2009
    Yer
    BURSA
    Mesajlar
    3,547
    @TURKUAZ-E

    Standart


    tatlım hoşgeldin ailemizeinan hiç pişman olmayacaksınönce okul öncesi sıcacık bir aile güzel paylaşımlara beraber
    Benim sana verebileceğim
    çok şey yok aslında...
    çay var içersen
    ben var seversen
    yol var gidersen...





    ...ßen ßeni ßırakırsam
    Sen ßeni ßırakma YARAB...
    ♥ ♥ ♥ ♥

  • #7
    Arz
    Arz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.Mart.2009
    Yer
    harikalar diyarı...
    Mesajlar
    7,853
    @Arz

    Standart


    Alıntı WampireLLa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar..
    Ben geldimm
    İsmim yasemin 1994 doğumluyum aslen zonguldaklıyım fakat eskişehirde yaşıyorum
    Lise 2 öğrencisiyim yani bölümde yeniyim daha
    hoşmu geldim ki ?

    Selam,genç arkadaşımız hoşgeldin sitemize
    Bende Eskişehirde yaşıyorum...hangi okulda okuduğunu tahmin ettim gibi zaten 3 seçenek var yaseninle aynı okulda okuduysam bi hocaları sormak isterim
    Dilerim güzel geçen lise yılları seninle olur..
    Ben özlüyorum lise günlerimi.doya doya tadını çıkar
    En güzel şeylerden biri unutmak . Unuttum gitti lafı vardır. Unutulan şey gider hakikaten. Solar, üzerine su serpilmemiş sebzeler gibi porsur. Çocuk gibi kalırsın. Bugünü bilirsin. Bazı şeyleri hatırlayamıyorum, en azından duygusunu. Temize çekmişim defterleri. Temizim. Herkes unutsa, hep yeniden başlansa. Çünkü her şey değişiyor zaten. Unutmamak demode oluyor bir şekilde . . .

  • #8
    yaramaz kelebek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.Ekim.2009
    Yer
    güzel başkent ANKARA
    Mesajlar
    63
    @yaramaz kelebek

    Standart


    bnd yeni geldm ciciş bnd 11.snf öğrencisiym tabiki hoş geldn

  • #9
    @TeacheR@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Ekim.2009
    Yer
    Zonguldak.
    Mesajlar
    1,089

    Standart @[email protected]


    Alıntı WampireLLa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar..
    Ben geldimm
    İsmim yasemin 1994 doğumluyum aslen zonguldaklıyım fakat eskişehirde yaşıyorum
    Lise 2 öğrencisiyim yani bölümde yeniyim daha
    hoşmu geldim ki ?
    hoş geldin hemşerim bende zonguldaklyım...ii paylaşımlar..

  • #10
    @asi@kız@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mayıs.2009
    Yer
    adana
    Mesajlar
    531

    Standart


    aramıza hoşgeldin

  • YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

    ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

    Benzer Konular

    1. Bende iş arıyorum.
      By zey-nep in forum İŞ ARAYANLAR
      Cevaplar: 4
      Son Mesaj: 10.Eylül.2012, 15:33
    2. Bende burdayım
      By selena48 in forum BEN KİMİM (KENDİNİZİ ANLATIN)
      Cevaplar: 9
      Son Mesaj: 06.Ağustos.2010, 11:38
    3. BENDE SANATÇIYIM... !
      By Arz in forum KONGRE,SEMİNER ETKİNLİK DUYURULARI
      Cevaplar: 0
      Son Mesaj: 29.Eylül.2009, 08:04
    4. bende iş arıyorum
      By 55hulya82 in forum İŞ ARAYANLAR
      Cevaplar: 1
      Son Mesaj: 18.Ağustos.2009, 16:17

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    Giriş

    Facebook platformu Giriş