05xx xxx xx xx
vbnetron
[email protected]
harika bir fikir.bu yıl bu fırsatı kaçırdık inş. seneye uygulamak nasip lur.seneye afyonda olamıyacağım için ,izmire kar yağsın diye dua etmekten başka yapacak bir şeyim yok sanırım.paylaştığınız için tşk.ederim öğretmenim
ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA
Forum Kuralları