arkadaşlar herkes hem fikir ücretli öğretmenlik konusunda haklısınız yapılmamalı ama şartlar maddi manevi bunu yapmamız için zorluyor.. destek bekleyebilirsiniz destekleriz ama herkes sizler kadar atanmadan bekleme sonuna kadar protesto etme şansına sahip deil malesef... büte kaldım ve kadrolu atanamıyorum sözleşmeliyide kaçırırsam ücretli öğretmenliğe başvurmak zorundayım...üzgünüm.


LinkBack URL
About LinkBacks


Alıntı ile Cevapla