belki mezunlar basvuru yapmıcak belki siz yapmıcaksınız ama
kusura bakmayın biz 3.ve4.sınıflar basvuru yapmak zorundayız
kendimizi geliştirmek adına okulumuzu bitirdiğimiz zaman
tecrubeli ve donanımlı birer öğretmen olmak istiyoruz
herkez devletin kendine verdiği hakları kullanıyor arkadaslar
sizler kullanmadınızmı?


LinkBack URL
About LinkBacks


Alıntı ile Cevapla