05xx xxx xx xx
vbnetron
[email protected]
3. sınıf isen sadece gözlem yapacaksın daha sonraa da gözlemlediklerinden bir rapor oluşturacaksın (internette örnekleri var bulabilrsin) daha sonra raporunu portala yükleyeceksin. Bu kadar kolay gelsin...
ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA
Forum Kuralları