doğrudur hocam site napsın.Nerdeyse 7500 kişi varmış kayıtlı.İlla ki aksaklıklar olacak.Allah hepimize kolaylık versin.İyi çalışmalar diliyorum.
doğrudur hocam site napsın.Nerdeyse 7500 kişi varmış kayıtlı.İlla ki aksaklıklar olacak.Allah hepimize kolaylık versin.İyi çalışmalar diliyorum.
ßoL ßoL GüLümSe..
Hem MaLiYeti SıfıRdıR, Hem De ßedeLiNe Paha ßiÇiLemeZ (: