ben mezun oldum arkadaşlar yaptığımız şey arkadaşlarla mezuniyetimizi çıkışta birbirimize söz verdiğimz için çikolata alarak çikolata partisi yaptık şimdi ise hepimiz özel okullarda çalışıoruz ayriyetten kpss yi nasıl yapacağız die düşünüoruz.Arkadaşımın dediği gibi mezun olduktan sonra sadece başımız göğe erdi:d:d:d