05xx xxx xx xx
vbnetron
[email protected]
anlamadım bu konuda neye karar verildiğini ??? 2 yıl öncesine kadar o.öncesi ğretmenleri k.meslek liselerinde çalışabiliyorlardı.şimdi nedir uygulama bilmiyorum...
ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA
Forum Kuralları