05xx xxx xx xx
vbnetron
[email protected]
evt yaaa neydi o öyleee!! vallahi sedef taşı yaşamadım bu sene bu yarışı gerçekten çok stresli sıkıntılı bişeydi girmiyorum artık dedimki PPEEEEESSSSSSS !!!!!!!!!!
ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA
Forum Kuralları