2009 ağustos ayında denklik belgesi ve geçerliliği kaldırılmış.yöke denklik belgesi almak için gittiğimde bana öyle söylediler.
ben nisan 2008 de denklik belgemi aldım ve geçerliliği halen var şuanda da kullanıyorum,belki sizde şöyle bi sorun olmuş olabilir çünkü ben alırkan mezuniyet yılını dikkate almışlardı dersler 2006da azaltılmış onlara verilmiyor denilmişti bana,ben 2005 mezunuyum ve denkliğim geçerli hatta atanmadan geçerliliği.... belkide şanslıyım hocam "verilen hak geri alınamaz"dan yararlanmış olurum kaldırılsa dahi)