bu izinleri biliyorum...bunları alamayanlar olmuş ama sanırım öğretmen değiller genel okudum..acaba dedim bizimkilerden olanlar neler yaşadı..sorun olan var mıydı??? yani bununla ilgili bişeyler öğrenmek istedim...
sozlesmelılerle kadroluların hak bakımından farkları yok sadece tayın ısteyemıyorlar yanı ozur grubu dısında.bır de ek ders katsayıları düşük, ama ham maaşları yuksek.