zerrin hocam teşekkür ederim..okudum da yaşanılan bazı sıkıntıları da okudum..acaba dedim aslı astarı nedir..çünkü parasını alamayanlar falan varmış daha bir sürü şey...ondan sordum..
ücretsiz izinse adı üzerinde ücretsizdir.. ama doğumdan önce 8 doğumdan sonra 8 haftalık izinlerde ücret alınması gerek.
İyi İnsan;
Aklından hiç kötülük geçirmeyen, saf insan değildir.
İyi İnsan;
Her şeyin farkında olup, iyiliği tercih edendir.