BEN DÜZENLEDİM HOCAM..HER EKLEMEDE "ENTER" TUŞUNA BASARSANIZ,ARALARINDA BOŞLUK OLMUŞ OLUR...
TEŞEKKÜRLER DEV PALYAÇO İÇİN..