BEN DÜZENLEDİM HOCAM..HER EKLEMEDE "ENTER" TUŞUNA BASARSANIZ,ARALARINDA BOŞLUK OLMUŞ OLUR...
TEŞEKKÜRLER DEV PALYAÇO İÇİN..
BEN DÜZENLEDİM HOCAM..HER EKLEMEDE "ENTER" TUŞUNA BASARSANIZ,ARALARINDA BOŞLUK OLMUŞ OLUR...
TEŞEKKÜRLER DEV PALYAÇO İÇİN..
6. yaşımız kutlu olsun!!!
Ögretmen, insan davranislarini ve yeteneklerini gelistiren bir davranis mühendisidir.
10.Yıl
Önce Okul Öncesi
#DİRENKPSS2015