ee sen söyle derdini.. belki bu dünyada bulunur dermanı..belki vesile oluruz derman bulmana...
dertsiz tasasız hıh![]()
Ve ben alıp başımı gidince akşamları
İçinde yorgun düştüğüm bahçemden dışarı,
Biliyorum; her yol götürür beni o yöne
Yaşanmamış hayatların tersanesine...
Kan revan içindeyim gönlümün derdindeyim...
Ve ben alıp başımı gidince akşamları
İçinde yorgun düştüğüm bahçemden dışarı,
Biliyorum; her yol götürür beni o yöne
Yaşanmamış hayatların tersanesine...
"Mutluluk, herkes gibi yaşarken kimse gibi olmamaktır."
bu sen misin yani![]()
Ve ben alıp başımı gidince akşamları
İçinde yorgun düştüğüm bahçemden dışarı,
Biliyorum; her yol götürür beni o yöne
Yaşanmamış hayatların tersanesine...