ARKADAŞLAR ...BUGÜN SİZİ ANLATAN KELİME NE :-I - Sayfa 328


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

ARKADAŞLAR ...BUGÜN SİZİ ANLATAN KELİME NE :-I

Like Tree2009Likes

Konu: ARKADAŞLAR ...BUGÜN SİZİ ANLATAN KELİME NE :-I

Hybrid View

  • #1
    goncafiliz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.June.2009
    Nereden
    adana
    Mesajlar
    6,083
    @goncafiliz







    Alıntı umut dalları Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uykusuz...

    siz de mi öğretmenim
    Rabbim...

    Benliğimin gururundan uzak eyle beni...

    AMIN...

  • #2
    umut dalları - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.February.2010
    Nereden
    Ağrı / fransa
    Mesajlar
    6,706
    @umut dalları







    Alıntı goncafiliz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    siz de mi öğretmenim
    maalesef ki öğretmenim son zamanlarda uyuyama gibi bir probelmim var...

    umutlu...
    goncafiliz likes this.

  • #3
    GLJYN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.November.2013
    Nereden
    bilinmeyenlerden
    Mesajlar
    2,177
    @GLJYN







    gamsız

  • #4
    rmznustun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.October.2013
    Nereden
    Sinop, İstanbul ve artık Mersin:)
    Mesajlar
    867
    @rmznustun







    stresli.
    Edit By r@m@z@n

  • #5
    goncafiliz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.June.2009
    Nereden
    adana
    Mesajlar
    6,083
    @goncafiliz







    palyaçodan beter

    (benim ufaklık ne kadar makyaj malzemesi varsa kullanım alanı gözetmeksizin üzerimde deniyor şu an ben de bu hengamede hala forumdayım ve yazabiliyorum. baya yetenekliyim yani!)
    Ayşe Turan BAL and GLJYN like this.
    Rabbim...

    Benliğimin gururundan uzak eyle beni...

    AMIN...

  • #6
    Ayşe Turan BAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.February.2009
    Nereden
    Türkiye'nin kalbinden
    Mesajlar
    12,566
    @Ayşe Turan BAL







    Alıntı goncafiliz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    palyaçodan beter

    (benim ufaklık ne kadar makyaj malzemesi varsa kullanım alanı gözetmeksizin üzerimde deniyor şu an ben de bu hengamede hala forumdayım ve yazabiliyorum. baya yetenekliyim yani!)
    Ufaklık değişimleri fark etmiş demek ki
    Pembeye boyasın pembeye
    goncafiliz likes this.

  • #7
    goncafiliz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.June.2009
    Nereden
    adana
    Mesajlar
    6,083
    @goncafiliz







    Haddimi aşmış olmayayım ama valla kıpkırmızı boyadık gece birbirimizi . Bilemem artık
    Ayşe Turan BAL likes this.
    Rabbim...

    Benliğimin gururundan uzak eyle beni...

    AMIN...

  • #8
    Ayşe Turan BAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.February.2009
    Nereden
    Türkiye'nin kalbinden
    Mesajlar
    12,566
    @Ayşe Turan BAL







    Alıntı goncafiliz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haddimi aşmış olmayayım ama valla kıpkırmızı boyadık gece birbirimizi . Bilemem artık
    Buyurun kırmızı

  • #9
    goncafiliz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.June.2009
    Nereden
    adana
    Mesajlar
    6,083
    @goncafiliz







    Alıntı Ayşe TURAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buyurun kırmızı
    BİLMUKABELE
    Rabbim...

    Benliğimin gururundan uzak eyle beni...

    AMIN...

  • #10
    GLJYN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.November.2013
    Nereden
    bilinmeyenlerden
    Mesajlar
    2,177
    @GLJYN







    atom karınca

  • YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

    ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

    Benzer Konular

    1. KELİME TÜRETMECE
      Konu Sahibi güloy Forum DİĞER ANADİL ETKİNLİKLERİ
      Cevap: 4
      Son Mesaj : 20.December.2011, 22:23
    2. arkadaşlar bugün yaptım sayı grafiğim bakmadan geçmeyin lütfen yorum yapın
      Konu Sahibi alicebeg Forum Sayı Grafiği Örnekleri
      Cevap: 40
      Son Mesaj : 11.September.2011, 13:19
    3. 8 KELİME :)
      Konu Sahibi ciximim Forum İLGİNÇ
      Cevap: 18
      Son Mesaj : 02.May.2011, 10:59
    4. Cevap: 2
      Son Mesaj : 16.January.2010, 18:48
    5. arkadaşlar yemekler ile ilgili bölümü dün açılsın istemiştim bugün açılmış süpersiniz
      Konu Sahibi squallesra Forum İSTEK, ÖNERİ ve ŞİKAYET KUTUSU
      Cevap: 1
      Son Mesaj : 09.July.2009, 11:08

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    Giriş

    Facebook ile Baglan Giriş