05xx xxx xx xx
vbnetron
[email protected]
aaaaaaaaaaaah ah neden hep veli neden neden?????????? çünkü zorunlu değiliz çünkü teyze parası topluyoruz çünkü aylık aidatları topluyoruz çünkü teyze yasak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA
Forum Kuralları