arkadaşlar elini veren kolunu kaptırır misali.amman aman dikkatli olalım
bazen sanırım bizi sınıyorlar bakalım öğretmen ne kadar ısrarcı der gibi.....
velilere not gönderip de artık malzeme v.b. gelmeyen durumlar da notu 2.defa gönderiyorum.gene tık yok mu 3.defa gönderiyorum cimri insan ile olmayıp ta göndermeyeni insan çok iyi tahmin edebiliyor....
sağolsunlar sayelerin de insan sarrafı olduk