05xx xxx xx xx
vbnetron
[email protected]
Ücretli öğrretmenler isteğe bağlı nöbet tutuyor hocam. Ben tutmak istemedim kimse de zorlamadı
aezgi Nickli Üyeden Alıntı Ücretli öğrretmenler isteğe bağlı nöbet tutuyor hocam. Ben tutmak istemedim kimse de zorlamadı beni zorlayacaklarına eminim hocam o yüzden soruyorum
ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA
Forum Kuralları