Ben geçen sene Şiir Çocuk yayınlarının Neşeli Yüzler Setini kullandım çok memnun kaldım. Çevre sorunlarına daha fazla yer veriyordu. Şarkı ve masal cd. var. Planı güzel evrak çantası hediyesi var. Bu sene Ya-pa Q set aldım çok oyalayıcı boyamalar var. İçeriği pek beğenmedim. Basit geldi çocuklara ve boyamalardan şu anda bile sıkılmış durumdalar.( Müdür kitabevini seçer biz de oradaki yayınlardan seçeriz.) Bu sene mecburen böyle oldu.


1Likes
LinkBack URL
About LinkBacks


Alıntı ile Cevapla
