ben alan sınavının olmasını çok istiyorum...okulöncesinin branş derslerinden sınav olsak daha iyi olmaz mı? zaten 4 yıl boyunca görülen dersler oluşturur alan sınavının içeriğini diye tahmin ediyorum
benim sorunum belli branşları kapsaması ve bununla ilgili en ufak soru şekli yokken meb in bizi bundan sorumlu tutması elbet ki alanla ilgili soru gelecek ama nasıl