Her sayısını alıyorum ve gerçekten çok güzel bir dergi. İçeriği piyasada olan bir çok dergiden iyi hazırlanıyor.
Bu ayki sayısını henüz alamadım gerçi
Teşekkürler Arzu
Panel bitince bize eski sayılardan dağıttılarbende eskişehir'e gelince bu ayki sayısını aldım...
Rica ederim Tuba,bence al bir an önce,çiçek dominosu hoşuma gitti benim
Ben her ay almıyordum başka dergiler alıyordum bu dergi yerine,artık her ay alacağım...belki almadığım sayıları alırım,eski sayılar 2008 yılından itibaren alabiliyormuşuz...
takip eden çok kişi vardır sitede derken fazla iddialı mı konuştum ne![]()
En güzel şeylerden biri unutmak . Unuttum gitti lafı vardır. Unutulan şey gider hakikaten. Solar, üzerine su serpilmemiş sebzeler gibi porsur. Çocuk gibi kalırsın. Bugünü bilirsin. Bazı şeyleri hatırlayamıyorum, en azından duygusunu. Temize çekmişim defterleri. Temizim. Herkes unutsa, hep yeniden başlansa. Çünkü her şey değişiyor zaten. Unutmamak demode oluyor bir şekilde . . .
selam bu dergiye üye olmak istyorum yardmcı olursanız sevinirim
c i m i
"Ben çocukken annem bana hep hayatın anahtarının mutluluk olduğunu anlatırdı. Okula gitmeye başladığım zaman, sınavda bana "Büyüyünce ne olmak istiyorsun?" diye sordular. Ben de onlara "Mutlu olmak istiyorum" diye cevap verdim.
Onlar bana, soruyu anlamadığımı söylediler. Ben de onlara, asıl onların hayatı anlamadıklarını söyledim. "
John Lennon