bu kitabı okudum ve bayıldım hele kıtabım arkasındaki yazı sizinde notlarınızın altına iliştirdiğiniz ite o herşeyi anlatıyor kıtap beni al diyor sizede teşekür ederim veinsan isterse seri kitabı okumanızı tavsiye ederim.Kitabın sonunda yazar şoyle diyo sizinde başarılarınızı yazmak dileyiyle...


LinkBack URL
About LinkBacks


Alıntı ile Cevapla