KİTABI ALDIM. BEĞENMEDİM. HERŞEY ÇOK BASİTE İNDİRGENMİŞ. Kİ FELSEFE SÖZ KONUSU OLUNCA BU OLANAKSIZDIR NTV YAYINLARININ SON DÖNEM YAYINLARINI HİÇ BEĞENMİYORUM. İLGİNÇ VE POPÜLER YAYIN YAPMAK UĞRUNA, İÇİ BOŞ KİTAPLAR SUNUYORLAR BİZLERE. TAKİP ETTİĞİM BİR YAYINEVİ OLMAKTAN ÇIKTI.