arkadaşlar hepinizin mesajını okudum gerçekten içler acısı bir durumdayız veli bizi seçebilir biz öğrenciyi veliyi seçemeyiz okulöncesinin önemi vurgulanır 4,5,6 yaş çocukları bir sınıfa doldurulur tenefüs yok,dinlenme yok maddi destek yok yardımcı abla yok,kitap yok süt izni branşlara tam ügn çalışan memurlara var. ben merak ediyorum biz hangi sıfatla çalışıyoruz. bütün hakları elindan alınmış bir garip sürü gibiyiz nereye çekerlerse oraya çok acı 4 yıl fakülte bitir sonra toplumdaki statün bakıcı.....kelimelerin tükendiği yerdeyiz...