05xx xxx xx xx
vbnetron
[email protected]
Valla bu kadar ücretli öğretmen demek okullardaki müdürlerin normları açık tutmamasi demek ve binlerce meslektaşlarımın senelerdir beklemesi demek...Bu insanların hakları ne olacak acaba hiç dusunuyolarmi
Senle beni toplasak sonuç ne olur ??
ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA
Etiket Bulutu.
Forum Kuralları