çünkü ben bir çocuğum


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

çünkü ben bir çocuğum

Hybrid View

  • #1
    ossche48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.April.2010
    Mesajlar
    4
    @ossche48







    hocam sözlerini yazarsanız çok sevinirim.. çok başarılı olmuş emeğinize sağlık..

  • #2
    dideöğretmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.May.2010
    Mesajlar
    63
    @dideöğretmen







    süperrr ya ...ben şiirle beraber o zeytin gözlü cimcimeyide istesemmmm

  • #3
    defdeft - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07.December.2009
    Nereden
    kırklareli
    Mesajlar
    620
    @defdeft







    çok güzel ezberlemiş ama bazı söleri tam anlaşılmıyor. sözlerini yazarsanız çok sevinirim

  • YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

    ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

    Benzer Konular

    1. Bu Siteyi Çok Seviyorum.ÇÜNKÜ....
      Konu Sahibi aytmen Forum SERBEST KÜRSÜ
      Cevap: 26
      Son Mesaj : 09.February.2015, 22:22
    2. Kendimi seviyorum;çünkü...
      Konu Sahibi Rabia PEKKAN (rpekkan) Forum SERBEST KÜRSÜ
      Cevap: 11
      Son Mesaj : 10.June.2011, 15:45
    3. Yalnızım Çünkü Sen Varsın
      Konu Sahibi salihabaskal Forum ŞİİRLER-YAZILAR
      Cevap: 4
      Son Mesaj : 12.October.2010, 03:17
    4. "çocuğum çocuğum ben bir çocuğum" şarkısı..
      Konu Sahibi Gülşah MUTLU Forum ÇOCUK ŞARKILARI (MP3)
      Cevap: 7
      Son Mesaj : 21.January.2010, 11:22
    5. seviyorum seni çünkü
      Konu Sahibi Tuğba GÜLLÜ Forum AŞK&SEVGİ
      Cevap: 5
      Son Mesaj : 27.June.2009, 21:48

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    Giriş

    Facebook ile Baglan Giriş