arkadaşlar ben sakarya sapancada çalışıyorum sözleşmeli 63 le girmiştim 2009 da.şimdi eş durumu yaptım gidiyorum inşallah.benden size tavsiye anaokulu yazmayın.muhtemelen benim yerime gelecek biri ama orda kimsenin çalışmasını istemem.hayırlısı olsun hepiniz için iyi insanlara denk gelirsiniz inşallah.