sakarya yazacak olanlar puanları yazalım


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

sakarya yazacak olanlar puanları yazalım

Hybrid View

  • #1
    nnnergiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.December.2009
    Nereden
    kayserı
    Mesajlar
    368
    @nnnergiz







    67 lı arkadasım olur senınkı mutlaka ama sakaryamı baska yermı orasını bılmem ama sozlesmelıye gırersın bol şans

  • #2
    gulser0617 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.October.2009
    Nereden
    Çanakkale
    Mesajlar
    145
    @gulser0617







    67.826 arkadşalr sakaryadan fazla yazıcam biraz ben. tabi bendn yuksekler yazmazsaa.
    ---------------------------------------------------
    "Yetişecek çocuklarımıza ve gençlerimize, görecekleri tahsilin hududu ne olursa olsun, en evvel, herşeyden evvel Türkiye'nin istikbaline, kendi benligine, millî an'anelerine düşman olan bütün unsurlarla mücadele etmek lüzumu öğretilmelidir." MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  • #3
    mervee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.April.2009
    Mesajlar
    1,205
    @mervee







    bende sakarya istiyordum... puanım 50.. imkansız..

  • YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

    ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

    Benzer Konular

    1. Konyayı yazacak arkadaşlar puanlarımızı yazalım
      Konu Sahibi ilknur68 Forum ATAMALAR VE TAYİN İSTEMLERİ
      Cevap: 2
      Son Mesaj : 17.May.2011, 00:47
    2. edirneyi yazacak olanlar
      Konu Sahibi sevinç80 Forum ATAMALAR VE TAYİN İSTEMLERİ
      Cevap: 0
      Son Mesaj : 26.November.2010, 12:05
    3. kahramanmaraş yazacak olanlar
      Konu Sahibi selin___ Forum ATAMALAR VE TAYİN İSTEMLERİ
      Cevap: 2
      Son Mesaj : 25.November.2010, 15:00
    4. Bolu'yu yazacak olanlar
      Konu Sahibi CRaWLeR Forum ATAMALAR VE TAYİN İSTEMLERİ
      Cevap: 1
      Son Mesaj : 24.August.2010, 22:46
    5. Arkadaşlar Bursa yazacak olanlar puanları yazarsa ölü tercih yapmammış oluruz
      Konu Sahibi aysun16 Forum ATAMALAR VE TAYİN İSTEMLERİ
      Cevap: 0
      Son Mesaj : 18.August.2010, 18:12

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    Giriş

    Facebook ile Baglan Giriş