Alıntı TURKUAZ-E Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
güzel bir yazı teşekkürler..bu arada yeri gelmişken birşey sormak istiyorum darkmagic arkadaşımıza(size nasıl hitap edeceğimi bilemedim kusura bakmayın)çok merak ettimkadınlarla bu kadar uğraşmanızın sebebi nedir acaba?uğraşmak kelimesi doğrumu oldu bilmem ama siz anladınız ne demek istediğimi bence...
Alıntı d kara Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
OOOOOOOO GERİ GELDİNİZ DEMEK BİZDE NERELERDE KALDI DİYORDUK......


HOŞGELDİNİZ EFENDİM
Çalışanları kontrole çıkmıştım da.